urgg

betapa stress nya hari semalam. Memang ,kalau aku jdi passenger pun aku marah. Tpi nak salah kan siapa? aku ? aku driver ke? nk marah lebuhraya utara selatan???  Tak semena mena tengok aku nangis dkt kaunter. "dats not my fault lh cb" sampai ada passenger tu terus tk jadi nk marah " takpe bagitahu saya bas dekat mana dah"
Nak tunggu aku menangis dulu agaknya baru nak berlembut. Ni kalau bertahun tahun kerja maun cepat tua.Asyik stress dan marah sahaja. Yela bukan kita boleh jangka apa yang akan berlaku. Jadi hari ni aku buat keputusan untuk ponteng kerja.

Comments

Vash Desain said…
Nice info, thanks for share, oh ya saya mau berbagi, baru saja saya menemukan Video Viral tentang Hobby jadi Bisnis trus minum Kopi Terbaik sambil simak Media Kalteng baca tentang Paid Promote / Jasa Endorse untuk Jual Akik Gambar buat beli Printer laser white toner Lebihnya buat cari jasa desain grafis

Popular posts from this blog

What a mess siaa

Transitiions band